piątek, 1 maja 2015

Naturalnie kosmetycznie: Puder do twarzy



Witajcie!

Nigdy szczególnie nie miałam pociągu do bawienia się w samodzielne miksturowanie z przepisami kosmetycznymi typu maseczki czy kremy. Ale ostatnio moja cera coraz bardziej kapryśnie reaguje na sklepowe specifyki i poniekąd jestem zmuszona coś działać :)



W Internecie znalazłam domowy sposób na zmatowienie twarzy- mąka ziemniaczana z cynamonem zamiast drogeryjnego pudru :) Jakie to genialne! Najpierw wypróbowałam tę mieszankę w małej ilości, żeby się przekonać czy faktycznie zadziała. Zadowolona z pierwszych efektów przy którymś zamówieniu z Biochemii Urody zamówiłam sobie małe pudełeczko na puder (możecie je kupić tu: Pudełko na puder sypki 15 ml) i przygotowałam sobie swoją mieszankę (jedną łyżeczkę mąki ziemniaczanej i pół łyżeczki cynamony, który nadaje mące koloru- jednak nie barwi twarzy), którą na podkład nakładam grubym pędzlem.





Ciężko mi oceniać, czy taki naturalny puder trzyma się długo i czy dobrze matuje, ponieważ mam skórę suchą i nie wymaga ona wiele w tym względzie. Ale na moje potrzeby sprawdza się idealnie, jest tani, nie podrażnia, nie uczula i jest prosty i szybki w przygotowaniu :)

Wypróbujcie ten sposób koniecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz