czwartek, 30 kwietnia 2015

Relacja: Mój pierwszy start w biegu przełajowym


No i stało się :) POBIEGŁAM!!!
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić swoimi wrażeniami z mojego pierwszego w życiu przełajowego biegu długodystansowego! :)

Autor zdjęcia: Kamil Nowicki

W zeszłą sobotę, 25 kwietnia, wystartowałam w VII Biegu Papieskim organizowanym przez Stowarzyszenie Biegaczy Gminy Szydłowo. Trasa wynosiła 7,5 km i biegła przez polną drogę. Start biegu miał miejsce przed Sanktuarium Wniebowzięcia NMP w Skrzatuszu, a meta na boisku w Starej Łubiance. 

Jako, że był to mój pierwszy raz na imprezie biegowej byłam pozytywnie zaskoczona fantastyczną atmosferą tego wydarzenia. Nie dość, że pogoda była dla nas bardzo bardzo łaskawa (było ciepło, słonecznie i cudownie :)) to dodatkowo miałam wrażenie, że biegacze spotkali się tam na wspólny trening, a nie po to, by ze sobą rywalizować. 

Na starcie stanęło ponad 420 osób!!!- zarówno biegacze, jak i kijkarze (nordic-walking). Ja całą trasę biegłam swoim spokojnym tempem, bo moim głównym celem było- uwaga!- dobiec :) I dokonałam tego, z czego jestem bardzo dumna :) Przebiegłam trasę w czasie 48 min. 02 sek. Na mecie każdy dostał wyjątkowy medal z Janem Pawłem II :) Jest to medal-puzzel, który w połączeniu w kolejnymi dwoma medalami (VII Bieg Papieski był pierwszą częścią większej imprezy biegowej, której druga edycja odbędzie się w sierpniu, a trzecia w październiku) stworzy kształt granict gminy Szydłowo. Bardzo pomysłowe i motywujące do wzięcia udziału w kolejnych dwóch biegach, aby mieć pełny medal :)

Autor zdjęcia: Artur Pinkowski

Przez udział w tym biegu tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że chcę biegać i pokonywać swoje słabości. Ludzie biegnący obok w jakiś niewidzialny sposób wpływali na mnie motywująco i pokonując każdy po kolei kilometr czułam coraz większą siłę i radość, że się da, że mogę!!!! :)) To takie piękne uczucie!!!

Medal :)

7,5 km za mną. Kolejne treningi przede mną. Teraz chcę ustanowić sobie jakiś nowy cel biegowy w maju. Może bieg z Rossmannem w Warszawie? Słyszeliście o nim? A może bierzecie udział? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz